Monday 17 November 2008

Bercanda di Pantai Morib

Pada hari Sabtu yang lepas kami bertolak ke Morib untuk bermalam di rumah Persekutuan (rumah yang layak disewa oleh kaki tangan kerajaan dengan hanya RM50.00 semalam). pada mulanya anak-anak kurang suka sebab takut panas! He..he.. biasalah ..dok teringat Nottingham lagi. Tapi rumah ni ada air cond.. kira OK lah. Kami pergi bersama anak-anak saudara yang sudah berkeluarga. Percutian menjadi meriah dan mudah dengan semangat gotong royong yang tinggi... He..he.. sapa tak dak semangat gotong-royong.. minta maaflah lain kali!

Untuk mengisi masa santai, ada di antara kami yang ambil bahagian jogging.. penatnya oiii .. berlari di atas pasir. Yang kaki pancing pula, sibuk memancing sempena air sedang pasang.. Dapatlah juga ikan lima enam ekor. Tapi yang pastinya, anak-anak sungguh gembira bercanda di pinggir laut. Kami merancang-rancang untuk bercuti lagi..


Bermain pasir ... dengan peralatan yang dibeli di car boot!

Berlari-lari mengejar ketam

Tunggu ombak datang, kemudian lompat tinggi-tinggi
Kemudian, ha.. dah duduk terus dalam air!


Pos istimewa Gem 6

Gem 4 menjerit-jerit

Gem 7 .. cool.. pertama kali di dalam hidupnya dapat bermain dengan air laut


Gem 3 ..dok tengok nak pekena sesapa

Ini atas permintaan Nizam dan Zahari untuk merakam gambar mereka yang bertungkus lumus menyediakan makanan untuk kami (yg asyik tunggu kat atas beranda)

1 comment:

Anonymous said...

syok nyaaaa...budak2 mesti jakun jmpa air laut..hehehe
farah